Kariéra

Staňte se součástí kreativního a inovativního týmu

Famme je značka oblečení se sídlem v Oslu a Sandefjordu. Jsme otevřeni práci na dálku, tedy home office, a většinu pozic obsazujeme uchazeči z celého Norska. Ať už jste student hledající praxi nebo stáž nebo již máte zkušenosti v oblasti e-commerce, rádi přijmeme otevřenou přihlášku, která bude posouzena a zodpovězena.

Hledejte práci – na dálku nebo v kanceláři

Podívejte se na popisy pracovních pozic pod formulářem.

Práce v marketingu

Marketing je jednou z nejdůležitějších oblastí pro internetovou obchodní společnost. Proto je pro nás důležité získat ty nejlepší talenty ještě během studia prostřednictvím praxe nebo jako marketingové stážisty hned po ukončení studia.

Stáž v digitálním marketingu

Pracovní náplň:

 

  • Vše, co spadá do digitálního marketingu
  • Sociální média
  • Tvorba obsahu pro reklamy, webové stránky, sociální média
  • Vytváření kampaní na všech relevantních platformách
  • Správa spolupráce s partnery, například influencery

 

Účetní

Pokud chcete dělat účetnictví ve společnosti Famme, budete pracovat na:

  • Účtování
  • fakturaci
  • Vyrovnávání účtů
  • Zpracování mezd
  • Další administrativní činnosti

Stážista pro influencer marketing

Existují 3 hlavní cíle influencer marketingu:

1. Prodej a povědomí o značce

2. Obsah

3. Komunita

Vaší prací bude přispívat ke zvýšení prodeje, vytvoření lepšího obsahu a budování komunity kolem značky. To zahrnuje sledování objednávek, organizaci kampaní, analýzu a plánování tak, aby všechny produkty byly dostatečně propagovány influencery a aby pro všechny produkty vznikal uživatelský generovaný obsah (UGC).

Stážista grafického designu

Existují 2 možnosti v grafickém designu – ten, který je spojený s marketingem, jako jsou webové stránky, reklamy atd., a ten, který je spojený s oblečením.

Web a marketing:

  • Design webových stránek
  • Bannery
  • Šablony e-mailů a další
  • Pomoc udržovat konzistentní grafický profil
  • Obsah pro reklamy
  • Stories / příspěvky na sociálních médiích

Design oblečení:

  • Balení, visačky atd.
  • Tvorba tech packů

 

  • Design pro oblečení. Textury, umístění atd.

 

Praxe pro nákupčího

 

Jako nákupčí bude vaší hlavní úlohou přispět k efektivnímu a obchodně optimalizovanému nákupu. Musíte být odhodlaní a mít silnou touhu zlepšovat nákupní procesy a metody a dobře spolupracovat se všemi odděleními.

Pracovní náplň:

  • Zpracování poptávek, nabídek a smluv s dodavateli
  • Průběžné sledování, rozvoj a hodnocení dodavatelů
  • Analýza a optimalizace skladu a nákupního objemu – správná kvalita, správná cena, správný čas
  • Kvalitní údržba, monitorování a rozvoj ERP systému
  • Další rozvoj a údržba postupů a instrukcí v souladu s požadavky na kvalitu a smlouvy
  • Těsná spolupráce s výrobním a technickým oddělením
  • Aktivní výzvy vlastní organizace a dodavatelů za účelem co nejefektivnějšího nákupního procesu a co nejlepších podmínek

Pracovník skladu

Vaše pracovní náplň ve skladu bude:

 

  • Balení
  • Převzetí zboží
  • Zákaznický servis
  • Inventarizace

Zaměstnanec zákaznického servisu

 

Pracovní náplň:

- Odpovídání na dotazy zejména e-mailem, ale také přes sociální média a chat

- Odpovídání na dotazy ohledně produktů

- Poskytování vynikající zákaznické podpory zákazníkům firmy

- Administrativní činnosti spojené se zákaznickým servisem

 

Hledáme vás, kdo:

- Máte relevantní zkušenosti ze zákaznického servisu nebo podobných oblastí.

- Nejlépe máte zkušenosti s tréninkem, výživou nebo dietetikou.

- Ovládáte práci na počítači, výhodou je zkušenost s Shopify, Slack, Gorgias

- Jste servisně orientovaní, angažovaní a řešíte problémy efektivně.

- Disponujete dobrými komunikačními schopnostmi.

- Plynně píšete a mluvíte norsky a máte dobrou znalost angličtiny.

Stážista vývojář / programátor

 

Famme má ambici stát se světovým lídrem v dodávce dámského oblečení. K dosažení tohoto cíle potřebujeme kvalitní vývojáře v týmu.

Trochu o současném kódu:

  • Používáme Python
  • Kódová základna se skládá z malých webových aplikací, malých skriptů pro získávání a manipulaci s daty přes API
  • Kód běží v „cloudu“
  • Flask jako framework pro webové aplikace

Úkoly systémového vývoje:

1. Další rozvoj interních nástrojů

2. Vývoj webu na Shopify

3. Analýza dat

4. Integrace mezi systémy, například Airtable a Shopify, Klaviyo a Slack atd.

5. Nastavení webhooků a automatizací s nimi, např. něco se stane v Shopify, odešli zprávu na Slack

6. Vytváření nových webových aplikací pro zjednodušení pracovních procesů. Příkladem appky je aplikace, která bere data o produktu ze Shopify a vytváří čárové kódy pro štítky, které dodavatelé lepí na produkt.

7. Průzkum nové technologie, kterou můžeme využít k usnadnění práce

8. Pomoc s tvorbou „no-code“ systémů pomocí Airtable, Zapier a dalších moderních nástrojů. Není nutné umět vše, při přihlášení je mnoho možností se učit.